Wednesday, October 17, 2012

Λεύκιος Κορνήλιος Σύλλας...ένας "αθλητής" πρότυπο!


Λεύκιος Κορνήλιος Σύλλας...τι παιδί και αυτό;


Από μικρός δεν ήμουν πολύ του αθλητισμού. Ολίγη από μπάσκετ που μου άρεσε να παίζω, παρά να παρακολουθώ -άς όψεται το 87'- κατα τα άλλα όταν πήγα με το καλό στο γυμνάσιο μετά την πρώτη χρονιά, που έπαιξα στην σχολική ομάδα για λίγο μετά από αυτό το “breakthrough”...πάπαλα!
 Βλέπεις από τη μια μεριά "το watermelon ήταν μάπα" (δεν ήμουν και τίποτις το special) και από την άλλη  το following του ηρωικού τριπτύχου "Sex Drugs Rock n' Roll" με μεγάλη δόση αλκοόλ και νικοτίνης δεν συμβάδιζαν με αθλοπαιδίες και τα συναφή.
Κάποια στιγμή στο hometown μου την Χαιδομούνα φτιάχτηκε μια ομάδα καλαθοσφαίρισης ο ”Σύλλας”*.  Παρότι  πήγα να προπονηθώ μαζί τους για κανά δυο φεγγάρια, αστραπιαία συνειδητοποίησα  ότι δεν ήταν για μένα αυτά τα σπορ, κυριολεκτικά. Ετσι στερήθηκε το γιουνανικό μπάσκετ άλλο ένα παίχτη του κώλου!  
Φανταστείτε λοιπόν  την έκπληξη μου όταν η μάνα μου με πήρε τηλέφωνο να μου πει ότι κάποιος από το “Σύλλα” της έφερε ένα βραβείο που με τιμούσε για την προσφορά μου στην Καλαθοσφαίριση και άλλα πολλά τέτοια κουλά!! ...τα πράγματα μου φάνηκαν ακόμη ποιό περίεργα όταν έμαθα από έναν κολλητό μου πρώην συμμαθητή-φρικιό ότι είχε παραλάβει και αυτός τέτοιο βραβείο!!
Η δική μου εξήγηση: Κάποιοι από αυτούς τους κυρίους, του εν λόγου συλλόγου είχαν  κάποια επιχορήγηση standby, αλλά για να την βάλουν στο χέρι έπρεπε να παρουσιάσουν συνέχεια/αριθμό και παράδοση του “Σύλλα” και έτσι τίμησαν το μισό χωριό και έβαλαν τα φράγκα στην κωλότσεπα!!  

  * Ρωμαίος δικτάκτορας, έπαρχος, στρατηγός και μέγας παρτουζιάρης που την έσβηνε με λεγεωνάριους και κόρες ελευθέρων ηθών σε Spa στη  Χαιδομούνα

No comments:

Post a Comment