Friday, October 19, 2012

Οδηγώ και σε σκέφτομαι, περπατώ και στα αρχίδια μου!




 Το βόλεμα δεν είναι ιδίωμα του Γιουνανιστάν alone, ούτε και το ρουσφέτι. Ο συνδυασμός όμως των δυο παραπάνω είναι κάτι πολύ δικό μας!
Και εξηγώ: Είμαι οδηγός στο Ιρλανδικό ταχυδρομείο (An Post). Στο γραφείο μας εργάζονται περίπου 180 με 200 άνθρωποι. Σε αυτό το γραφείο δουλεύουν απελπιστικά λίγες γυναίκες. Εννέα για την ακρίβεια. Στο προηγούμενο γραφείο που δούλευα, στο Cork, αποτελούσαν τουλάχιστον το 1/3 του εργατικού δυναμικού. Ακόμη μαζί μας εργάζεται και ένας ομοφυλόφιλος, "εκτός ντουλάπας και "Περήφανος", ο Mike!

Επίσης στο γραφείο μας εργάζονται, μεταξύ άλλων, ένας Τσέχος, ένας Τσέχο-Τυνήσιος, ένας Νιγηριανός, ένας Ούγγρος, δυο Πολωνοί, ένας ´Άγγλος και ένας Σκωτσέζος και η αφεντιά μου. Ακόμη, έχουμε στο γραφείο μας μεσ' τους προαναφερθείς διακόσιους, δυο συναδέλφους με σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα, δυο με σοβαρά κινητικά προβλήματα και έναν με νοητική αναπηρία!! 

Και ερωτώ; Πόσες γυναίκες εργάζονται στα ΕΛΤΑ; Πόσοι ανοιχτά ομοφυλόφιλοι; Πόσοι Αλβανοί δουλεύουν στα ΕΛΤΑ; Πόσοι Πακιστανοί; Πόσοι Ρώσοι; Πόσοι Αφρικανοί; Πόσοι συνάνθρωποι μας με αναπηρίες;

Και καλά θα μου πει κάποιος, αυτοί είναι στο ταχυδρομείο, σιγά τα ωά! Λοιπόν, γυρνώντας το κέντρο του Δουβλίνου με το βαν ( βλ. φωτό) σε καθημερινή βάση πέφτω μέρα-νύχτα μπροστά στους μπάτσους! Δεν το επιδιώκω, αυτοί πέφτουν πάνω μου και με κάνουν να αισθάνομαι κάτι σαν γουρουνομαγνήτης ένα πράμα! Γύρω στο 35% με 40% είναι γυναίκες και εκτός από Πολωνούς και ένα Κινέζο που πέτυχα 5-6 φορές και στη δουλειά αλλά και σε κανά δυο διαδηλώσεις, πρόσφατα είδα και ένα Ινδό Σιχ χωρίς πηλίκιο αλλά "τουρμπανάτο"!!

Φυσικά και παίζει βόλεμα εδώ στο Ιρλάντα, οι διαγωνισμοί για τις νέες θέσεις εργασίας οφείλουν να δημοσιεύονται και όντως αυτό ισχύει, αλλά κάποιοι το μαθαίνουν ποιό μπροστά από τον οποιοδήποτε άλλο. Αυτοί είναι οι συνάδελφοί μου που δουλεύουν ήδη για την εταιρεία. Αυτοί, μιλάω πάντα για το δικό μου εργασιακό χώρο, το σφυρίζουν σε συγγενείς και φίλους, με αποτέλεσμα να έχουν το πλεονέκτημα ότι δεν χρειάζεται να ψάξουν την όποια κωλοφυλλάδα που μπορεί η εταιρεία να έχει δημοσιεύσει το διαγωνισμό! Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να δώσουν εξετάσεις και να προσληφθούν μόνο αν το αξίζουν, αν υποθέσουμε ότι αυτοί είναι π.χ 80% υπάρχει και ένα 20% τουλάχιστον όπως εγώ, μεταξύ αυτών, που μπαίνει εντελώς αξιοκρατικά! "Τιμή μου και καμάρι μου"!!

Και κάτι ακόμα οι διορισμοί στο δημόσιο δεν γίνονται με ψηφοθηρικά κριτήρια από πολιτικούς!!;;

Κομπίνες και κόλπα και εδώ γίνονται αρκετά αλλά όχι στο μέγεθος και την "ποιότητα" που λαμβάνουν χώρα στο Γιουνανιστάν. Πριν βιαστεί κάποιος να αρχίσει να σκέφτεται με κουτοπονηριά! Έχω μερικές ακόμη χρήσιμες πληροφορίες.

Το Ιρλάντα δεν είχε αποικίες. Το Ιρλάντα έχει 5 φορές τον πληθυσμό της χώρας, μετανάστες πρώτης και δεύτερης γενιάς σκορπισμένους στις τέσσερις γωνίες της γης!! Το Ιρλάντα έχει ποσοστό ανεργίας 14%! Το Ιρλάντα ξεκίνησε ως καραμπινάτο Ρωμαιοκαθολικό κράτος όπου μπέρδευες και σε πολλά σημαντικά πράγματα ακόμη μπερδεύεις ( έκτρωση, χιλιάδες αποπλανήσεις παιδιών από Ιερείς που δεν τιμωρούνται, παιδεία ) ποιος κάνει κουμάντο, το κοσμικό κράτος - εδώ γελάμε - ή η εκκλησία;
Αα! κάτι ξέχασα. Από ότι θυμάμαι και ότι μου λένε συγγενείς και φίλοι και στον ιδιωτικό τομέα, στο Γιουνανιστάν, "μέσο" θες για να βρεις δουλειά...πως στο διάολο να τους τα πω όλα αυτά εδώ στο Ιρλάντα; Εξηγούνται; Όταν μου μιλάνε εδώ στο Ιρλάντα για την επανάσταση που θα γίνει στο Ρεπούμπλικα Γκρέτσια, γυρνάω την κουβέντα στο 1821...                      


1 comment:

  1. βιαζόσουνα? προτείνω να συνεργαστούμε, πριν ανεβάσεις το αρθράκι να μου το στέλνεις να το 'χτενίζω' λίγο..χαχαχα! χωρίς παρεξήγηση έτσι? με ενδιαφέρον το λέω. κατά τα άλλα, like, που λέμε και στο άλλο δίκτυο.

    ReplyDelete