Sunday, December 9, 2012

Ποιός είναι ο Πατερούλης σου; (Who's your daddy?)



  Ψίτ...Κύριος, μου κρύβεις τον ήλιο και θα πάει τζάμπα το Copertone με δείκτη προστασίας 15 (Χαμηλός  δείκτης για τέλειο μάυρισμα)



   Πριν 15 χρόνια έχασα τον γερό μου, όχι ότι είχαμε κάποια ιδιαίτερα καλή σχέση αλλά όπως και να το κάνεις, γέρος μου ήταν και μου 'λειψε, τον πρώτο καιρό τουλάχιστον.

  Έκτοτε δεν αναζήτησα άλλο Πατερούλη και έτσι νόμιζα ότι αυτό το κεφάλαιο είχε κλείσει για μένα οριστικά. 

Αλλά έλα όμως που εδώ στο Ιρλάντα έχει κάτι γιαλατζί "δημοκράτες" Ελληναράδες που θέλουν σώνει και καλά να με υιοθετήσουν, να με κάνουν τέκνο τους και να μου δείξουν το σωστό δρόμο!

   Οι περισότεροι μου την πέφτουν στα ίσια, ωμά χωρίς λογική, χωρίς ενδοιασμούς με άπλετο θράσος. Από τις επιθέσεις τους, από τους μεν, που είναι λούμπεν, καραλούμπεν δεν χαμπαριάζω και συνεχίζω ακάθεκτος, το εργό το εχώ ξαναδεί πάμπολλες φορές. Αυτοί όμως που με συφιλιάζουν είναι οι άλλοι, αυτοί οι κουτο-πόνηροι "μικρομαστοί"που μου την λενε με μαλαγανιές τύπου, "βάλε και εσύ λίγο νερό στο κρασί σου" ή κάνε λίγο κράτει" και αλλά τετοιά όμοια. Πίσω ρε...δεν περνάει ο φασισμός, ούτε το πατρονάρισμα...

Το άλλο,  αγαπημένο τους σπόρ, που το έχουν κουβαλήσει εδώ από Γιουνανιστάν μεριά, έχει το εξής όνομα: "make the rules as I go along" (φτιάχνω τους κανόνες εν οδό!) Σε αυτό το σπόρ έχουν διαπρέψει οφείλω να ομολογήσω, να τους δώσω και λίγο "credit",oπως λένε και οι Ιθαγενείς εδώ!

   Το γεγονός ότι έφυγαν από την Ψωροκώσταινα και ανηφόρισαν προς τα επάνω δεν σημαίνει απαραίτητα ότι βρήκαν φαιά ουσία καθ' οδόν αλλά ούτε και ότι άρχισαν να κόπτονται για τα προβλήματα των συνανθρώπων τους εδώ στο "υοθετημένο πατρίντα" τους το  Ρεπουμπλικά Ιρλάντα αλλά ούτε και για τους άλλους που άφησαν πίσω στο ένδοξο Γιουνανιστάν, που για αυτό διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους όπου βρεθούν και όπου σταθούν.


  Εαυτούλης και καλοπέραση über alles...


No comments:

Post a Comment